Tuesday, April 28, 2009

redha saje....

Semua ni berlaku sebab aku kuar final PCI lambat.kalau tak tak jadi nye.mase beratur aku nampak ade la org amik tajuk PSM aku.sedih la gak tp nak wat mcm mane.

So sekarang SV aku adalah PM Zul.takut ar gak sebab aku dengar mcm pasal die.tp aku akan mencuba sehabis baik.

Tp td aku terus tension dan ketakutan aku sudah bermula.begitukan Sv aku.mmg tak tertahan gan tertanggung aku kalau mcm ni. Agak terkejut BERUK aku td. BERUK pon tak terkejut mcm tu.

To aku akan tabah dan tekad menharunginya (ayat2 jiwang telah melanda). SAHABAT2 doakan aku ik tau.hehehehe

So tajuk psm aku yang tetap " GAS FIRED FAST PYROLSIS SYSTEM DESIGN FOR BIO OIL PRODUCTION"

1 comment:

  1. Wahh Hafiz dh buat blog lame xnk komen ni kat blog i! ;p Anyway, I link your blog to mine, boley? Miss you! Eh I balik 24th nnt tau! nnt samapia, kite buat plan mcm biase.

    ReplyDelete