Thursday, February 12, 2009

andai itu takdirnya.....

itu tajuk novel terbaru yang aku bace.sedih nak mampos cite die.menggalir-galir air mata aku kuar9aku mmg senang nagis pon)hehehehe.meh aku story sikit mcm mane cite die.Cite die mula kat luar negara pasal dua watak utama ni iaitu syed azril gan aleya belajar sesame la.aleya ni anak org miskin to syed azril ni anak orang kaya.si aleya ni dah lame mmg suke kat azril ni tp takut la nak cakap.yela org miskin kan.Si syed azril ni lak menyombong je keje die pas 2 playboy.almaklum lah hensem nak mampos katakan.mase belaja diorang jd satu group kene pakse la.pas2 gaduh la sampai la dah abis belaja gan dah balik malaysia.Beberape bln pas2 aleya ni mintak keje la tp x sedar la pulak yang tempat die mintak keje 2 syarikat si syed azril ni.die pon rase x selesa la.tp si syed azril ni lak dah mule suke kat aleya ni.almaklum lah cantil sgt kan.

Dipendekkan cite ade org dengki kat diorg ni.so org 2 wat la plan dan plan 2 menjadi.so,si syed azril ni gan aleya kene tangkap khalwat.Kenela paksa kawin.Mengamuk la si syed azril ni.Kenape lak kan? yela kene kawin gan org miskin.takut nanti harta kene kikis.padahal bukan harta die.harta malk bapak die.poyo btl laki ni.mase dah kawin ni la banyak halangan dan dugaan yang terpaksa aleya ni harungi.mmg sedih sangat,sampai ati si syed azril ni wat die mcm 2.ape perkara yang jahat yang syed ni wat.itu korang kene la bace.nak cite nanti panjang la lak.aku ni dahla cepat emosi sikit.

tapi cite ni happy ending la.die bahagia akhirnya dengan syed azril ni.walaupun macam dugaan yang terpaksa die tempuh.walaupun aku rase bodoh gak yela dah syed azril 2 wat mcm2 kat die.leh lak die terima jantan 2.kalau aku tinggal sudah.wat nanah dalam ati je.

pape pon novel ni mmg best.bace la.nak pinjam kat aku pon leh gak.ade je kat bilik.heheheh

2 comments:

  1. wak..
    nak pjam novel yd sedey tu..
    layout kolebih kurang samer je ngan aku...
    hehehe..

    ReplyDelete
  2. wah nk nangis..
    din dh de blog..
    slm blogger ye apis..opss din..
    sile2 la jd follower blog ak k..

    da di du..

    ReplyDelete