Friday, February 13, 2009

can shial....

semalam aku ade test process control.aku telah menstudykan diri aku sehabis baik sebelum test.segala ilmu telah aku masukkan dalam kepala otak aku yang tak berape bijak ni.resultnya kehampasan telah berlaku.aku tak leh jawab pon.yang aku boleh buat adalah meranung dan merenung berapakah markah yang akan aku perolehi nanti.mesti teruk nak mampos.nak nangis.nae la ade subjek macam 2 dalam dunia ni.memang susah.lepas ke test aku terus kuar makan.makan adalah satu perkara wajib aku buat kalau aku tension.aku makan dengan kadar yang agak melampau.keputusannya perut aku buncit sikit pagi ni.lepas ni aku nak kuar pi tengok wayang.cube teka gan siapa aku kuar?dengan kawan lama yang aku gan jaja gan dino dah lama tak kuar.izuam gan megat.rindu sangat.terima kasih lah kepada megat gan izuan kerana masih sudi mengkuarkan diri anda dengan kami.jangan marah tau.main2 je.dah name blog aku.kalau korang bace la.hehehehehe.kepada bad janganlah marah shyshycat yang comel ni.aku dah lame tak kuar gan megat gan izuan.jangan merajuk.nanti tak brutal lak pulak.hehehehhehe

ok lah.sampai ketemu

xoxo fifi solehah(p/s: nama anak perempuan aku nanti.sedap tak.ke gedik.bagi komentar nada ok.)

3 comments:

  1. ala pis..
    xleh jwb konon..
    aku tgok full j krtas jwpn ko..
    hahahahah..
    xpa2..
    bru 1st test..
    nnt 2nd test wat full mark..
    hahaha

    ReplyDelete
  2. oitzzzz....
    x majuk pun...
    comel la sgt name fifi solehah tu..
    ko lg brutal dr aku kan...

    ReplyDelete
  3. weh.fifi solehah sgt comel ok!
    tiba2 terbayang kanak2 indonesia yang comel dan petah..kanak2 itu memakai tudung.

    ReplyDelete