Saturday, February 14, 2009

eden lake....

aku ad bace review kat yahoo ari2.tebe aku bace la pasal cite ni.ramai clp best gan bagus2 la ttg cite ni.tp ramai gak yg kutuk.tapi yg komen bg sampi 4 bintang.bertambah la teruja aku nak tgk.dah la cite bunuh2.bab bunuh membunuh ni aku mmg suke.tgk org kene bunuh mmg boleh menenagkan ati aku cikit2 la.walaupun mcm gile sikit tp aku suke.mcm nak try bunuh gan siksa org.tp berdosa lak.hehehehe.at last,cite 2 biase je xla best sgt.die bunuh org pon x mantap.aku x puas tgk cara die bunuh org.mcm biase sgt.rase mcm x teruja aku tgk die bunuh org.aku selalu tertipu gan review.shial betul.bile la aku nak jmp cite bunuh2 yang boleh wat aku kagum.

diantara cite2 bunuh yang aku kagum:
1) scarred(thai)
2) saw1 2 3 4 5
3) the hills have eyes 1 2
4) texas chainsaw massagre
5) lomg kong
dan banyak lagi.nak tau tanye je ok.

tapi korang jgn ingat aku ting tong lak.walaupun aku suke tgk cite bunuh2 gan terase nak menbunuh.tapi aku ttp mempunyaoi ati yang baik serta bersopan santun.tak salah nak up kan diri aku sikit.heheheheh.name blog sendiri

ok lah.sampai ketemu.nak smbung mkn kek new york cheese kek ni.lepas ni aku anta post situasi idaman yang aku nak lalui dalam hidup.

tata titi titu.muahhhhhhhhh

2 comments: