Saturday, February 14, 2009

apa yang telah aku jalani.......

salam ketemu,

macam yang korang dah bace.klu korang bace la.aku kuar arini.gan sape paham2 la.katanya nak pi tengok upin gan ipin.akan tatapi penuh lak sampai kul 6 lebih pon penuh.tension aku.semangat nak pi tapi x menjadi.kepada bad jangan gelak lak.tapi kiteorg wat la desion tgk cite the pink panter 2.berbekal kan rewiew dari dila d curve cakap cite 2 best gan kelakar.kul 2.40 kiteorg msuk la wayang.tapi sebelum 2 kiteorg pegi makan KFC dulu.sedap la gak.best gan kelakar gile cite pink panter.terbahak2 aku tengok.cam shial kelakar cite 2.mmg puas ati la aku tgk.dah la tension PCI.kire terudat la kesedihan aku.aku recomend ko tgk cite pink panter ni.best sgt.hehehehehehe

sampai bertemu lagi yaht...........xoxo

1 comment:

  1. aku tgok gak pink panther..
    ko x lwt blog aku pun..
    majukkkkk....

    ReplyDelete